fbpx

Történt 2003-ban, hogy az egyik német érdekeltségű nagy banktól megkerestek: szeretnének olyan ajándékot adni 400 ügyfelüknek egy új fiók megnyitásának alkalmából, ami szép is, jó is, kapcsolódik is a bankhoz.

Egy pici türelmet kértem, mert első blikkre csak kommersz termékek villantak be, ami csalhatatlan jele annak, hogy tovább kell kutatni a megoldást.

Átnéztem az aktuálisan elérhető termékeket, majd kisebb vívódás után végül kiajánlottam számukra egy olyan dominókészletet, amely 100%-ban fából készült.

Első körben nem értették, hogy mégis miből gondoltam, jó ötlet „játékot” adni az ügyfeleknek.

Amikor eldőlt az utolsó dominó

Az ügyfélnek összesen 150 db csomagra lett volna szüksége.
Emlékeztetőül: 3 héttel járunk karácsony előtt, és eddig a kreatív koncepción kívül egy kapavágás sem történt a projektben.

A következő érveket sorakoztattam fel a kapcsolattartómmal folytatott telefonbeszélgetés során:

  • a fióknyitást a dominó maga remekül szimbolizálja, hiszen ahogy a játékban, úgy ezúttal is egymás után rakjuk le az elemeket;
  • a fióknyitást a dominó maga remekül szimbolizálja, hiszen ahogy a játékban, úgy ezúttal is egymás után rakjuk le az elemeket;- a fadoboz és a fa kivitelezés kifejezetten elegáns, megbízható, prémium termékre, akarom mondani cégre utal;
  • ha a fadobozt úgy gravírozzuk meg, hogy a lézert erősebbre állíjuk, akkor beleégetjük a fába a bank logóját, amellyel kifejezhetjük a patinás régmúlt kapcsolatát a bankkal
A kontaktom ezeket az érveket a következő hétfői meetingen adta elő és nagy sikert aratott vele a vezetőség körében.
Ő jó pontokat kapott, én egy elégedett ügyfelet, a meghívottak pedig egy minőségi és elegáns ajándékot tucatkacat helyett.
Win-win(-win).